Interfejs Edge WebView2 nie jest obsługiwany


Co oznacza komunikat, że taki interfejs nie jest obsługiwany? Jak poradzić sobie z tym błędem? Czemu nie działa zawartość aktywna?

Pakiet JZK 365 intensywnie korzysta z zawartości aktywnej. Ta zawartość wymaga rozszerzenia Edge WebView2 Runtime. To rozszerzenie instalowane jest automatycznie podczas instalacji Pakietu JZK 365. W razie potrzeby możesz je zainstalować ręcznie. » zobacz jak

Przy próbie uruchomienia zawartości aktywnej inicjowany jest interfejs do rozszerzenia Edge WebView2 Runtime. Jeśli inicjalizacja nie powiedzie się, zobaczysz komunikat podobny do tego:


Jak poradzić sobie z tym błędem?

1. Zrestartuj komputer Interfejs może nie zostać uruchomiony, jeśli komponenty systemowe są w trakcie aktualizacji.

2. Zainstaluj oczekujące aktualizacje Jeśli komputer jest w trybie oczekiwania na ponowne uruchomienie po zainstalowaniu nowych aktualizacji, niektóre funkcje systemowe mogą nie działać prawidłowo.

3. Sprawdź wersję przeglądarki

Naciśnij klawisz Windows + X i wybierz z menu Aplikacje i funkcje. Odszukaj na liście przeglądarkę Edge. Informacja o wersji może wyglądać tak:


Pakiet JZK 365 wymaga przeglądarki Edge w wersji 89.0.774.48 lub nowszej. Wersja wymaganego API to przynajmniej 1.0.774.44

Sprawdź minimalną wymaganą wersję. Na przykładowym obrazku widać, że zainstalowano wersję starszą.

Na przykładowym obrazku widzimy też zainstalowa wersję Dev, która może powodować konflikt. Odinstaluj ją.

Teraz trzeba sprawdzić wersję przeglądarki Edge. » zobacz jak

Edge WebView2 Runtime jest odrębne od przeglądarki Edge, ale niewłaściwa wersja Edge może spowodować problemy z uruchomieniem Runtime.

Po sprawdzeniu wersji Edge zainstaluj rozszerzenie Edge WebView2 Runtime. » zobacz jak

Jeśli prawidłowo wykonałeś opisane wyżej kroki, wszystko będzie działać poprawnie.

2021-04-21

instalacja internet

· Pozostałe tematy
· Zamów Abonament Serwisowy
· Zaloguj się